20 Eylül 2008 Cumartesi

MeRsİN_____ Mutlu Son _____

Geldik ya huuu... :)



Mis gibi bir gözleme...


Antalya Mersin karayolunun tehlikelerinden bir örnek... Gercekten yol cok dar.Ayrıca saatlerce su bulamıyorsunuz... 45 derece sıcaklıkta su problemi gercekten insanı zorluyor.Bu yolu yapıcak arkadaslara uyarı... en az 2 L termusta su taşımalısınız.



Anamur...


Muz seraları...



Mersine azıcık kaldı... üzülüyorum bi taraftan...



Tarih...




son 97 km... :((
Gercekten üzüntüm agır basıyor,turumu kazasız belasız bitirmenin sevinci kursagımda duruyor.Ve kursagımda ki o dügümlenme hep kalsın diye yavas yavas ceviriyorum pedalı...



Son 60 km...



Aylar sonra Kızkalesi gülümsemeyle karşılıyor beni...


Ve BİTTİ... Başardım...



Yüzlerce tabela,Yüzlerce insan... Zorluklar,sevinçler ve beni hayata baglayan bilinmezlik... Bitti... (Şimdilik)



Söyleyecek onlarca cümlem var ama sadece şu geliyor şuan aklıma,ruhuma...

Hayatın İçinde Olmak Sadece Nefes Almak Değil... O hayata renk katıp,renk cümbüşünde Mutluluk aromasını bulup hiç kaybetmemek için çabalamaktır...

Sevgiyle kalın dostlar... Eğer doğaya aşık,insanları sevebilen biriyseniz sizde yapabilirsiniz,sadece amacınız Mutluluk olsun...

Ben sadece bir örnegim...

MUTLUKALIN...

Feyyaz ALAÇAM :D


4 yorum:

Rodrigo Ferraz Olimpio dedi ki...

Bacana tuas viagens sobre bicicleta!

sezgihan dedi ki...

merhaba feyyaz ,

ilgi ile okuduk maceralı gezintini , seni bütün kalbimle kutluyorum. yeni maceralarını merakla bekliyorum. hoşçakal

Feyyaz Alaçam dedi ki...

ilginze tesekkür ederim.suan Cok sevdigim abim Serkan Taşdelenle Ankara-Osmaniye turu yapıyoruz.Kastabala vadisine kurulacak cimento fabrikasını protesto amaclı... anlayacagınız maceralar devam ediyor ve cok yakında bi intrnet sitesi acıcam.Mutlkalın tesekkürler...

Unknown dedi ki...

Güzelmiş ama bitmiş

indirimliEcza