29 Haziran 2008 Pazar

Trabzon_ 24-25 Haz

Trabzon'un Of ilçesinden Uzungöle gidelim diye kararlaştırıyoruz tam yola koyuluyoruz kuzeye dogru, Fransız dostumuz Bernard ile karsılasıyoruz,cat pat ingilizce... Karadeniz turu yapıyormuş...




Uzungöle 20 km kala yoldasım Furkan'n bacagında küçük bir problem oldugunu söylüyor ve ben geri dönme kararı alıyorum.Ordan devam ediyoruz Giresuna dogru...




Bu bize özel bir karışım,sütlaç üstü tel kadayıf,onun üstünde bol fındık... bomba diyebilirsiniz,tabi yerseniz :):):)

Aksama dogru Trabzona varıyoruz... Cok kalabalık oldugundan beni hemen bi sıkıntı basıyor,heryer beton,insanlar mahkum beton kafesler içerisinde.Dışarı cıkan da eksoz soluyor :(




Fuji Film S5700 makinemin mucizesi... cok tesekkür ediyorum ona :) (Trabzon Sahil yolundan bir manzara)



Kemencesiyle üzgün abi... Fotograf cekilmek için izin istiyoruz kafasını sallıyor,bizimle konuşmuyor bile...




Trabzon merkezin cıkışına cadır kuruyoruz,seker abiler yer gösteriyor.Kim mi seker abiler,aşşagıda...



Sagdan Sola,Yunus Abi,Nebi Abi ve Emre... sabah 06:00 da denize giriyoruz,abiler kahvaltıya davet eiyor,bizde kırmıyoruz.Yoksa önceki gün akşamdan beri ac olmamızla alakası yok yani :) :)




Kahvaltı hazırlanıyor...




Hamsi Turşusu :)



Sagda ki Yaz Helvası Reçel kavanozunun üstündeki Gurut (peynir gibi bisey)



menemenli kahvaltı sofrası... Hmm harika...




Abiler Trabzon Boztepe'yi gezelim isterseniz diyorlar bizde cok seviniyoruz... koyuluyoruz yola... Boztepeden Bir manzara






Önde Kara yemiş,arkada Trabzon...




Akşam cadırımıza dönüp,hazırlanmaya başlıyoruz... Bu arada Seker abiler çadırlarında zulaladıkları yiyeceklerin yerini söyleyip,paylaşımcı sevecen tavırlarını ortaya koyuyorlar... Cok sevdik onları,cok sey ögrendik 2 günde...




Bu rezalet eşyalar bizim,hazırlanıyoruz,yarın Giresun var malum...


















4 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili Feyyaz kardeşim, cesaretine de fotoğraflarına da hayran kaldım. Umarım birgün tanışır, birlikte pedal çeviririz.
Fırsat buldukça gelişmeleri bloguna yaz lütfen...
Kazasız, sorunsuz mutluluk dolu günler dilerim.
Selamlar...

muhammet dursun zengin dedi ki...

feyyaaaaaaz babacan ben muhammet yav ben senınle gurur duyuyorum kardeşim yaaaaaa harıka gıdıyorsun canım benım senı cooook özledık kendıne cok dıkkat et o resımler mukemmel tam anlamıyla hele o sütlaç varya o bambaşka :D heheh ya kardeş sen süt beyazı bı cocuktun sımdı kapgara olmuşşsun la krem falan kullan la yoksa simsiyah olacan :D bu arada gurubun sana çoooooooooook slm ı var herkes senle gurur duyuyor bılıyorum hiç şüphem yok sen bu turu bıtıreceksın senı çok ama cok özledım haaaaaa bu arada kardeş toplar geldı gormelısın toplam 115 tane top var elımde ve kardeşım sen su turu bıtıremezsen vermem top falan bıtır sana topun hedıye benden
hehehehehe
ya allah pedallarına guç versın allah yollarını açık etsın yokuşlar sana yeniş gelsin haydı optum senı gel bır an once alanyada senı beklıyor olacağım ona gore allah ızın verırse senle pedallıycaz mersıne kadar :d o guzel sesımle yollar yıkacağızz:D
her zaman senınleyız unutma hadi
allaha emanet ol kenden çok ey bah cücülünude fazla zorlama haytı baaaaaam sonra görüsürüz...

musa yeldan dedi ki...

feyzo kardeşim ben musa.adamım warmı doğu turnesi.:dkardeşim senin en çok bu yönünü seviyorum hep habersiz takılıyon özgürlük sana göre bu olsa gerek nasıl habersiz izinsiz geldiysen bu dünyaya aynen öle gitmek hesabı.Kardeş dikkat et.bu Arada senin haytanın durumu iyi görünüyor.allah dişlilerine zeval vermesin rampanın az olması dileğiyle hoşçakal.biarada bize uğra....:d

çiğdem dedi ki...

feyyaz takip ettiğim kadarıyla herşey ii gidio umarım snuna kdr gtürüsün bu işi ama götürecegin belli herşey istediğni gibi olsun:)