9 Ağustos 2008 Cumartesi

İzmir___

Evet İzmir sınırları içindeyim... Dikili'de


O beyaz şey de ne öyle...

Bir köpecik daha... Gece viyak viyak dolaşan tatlı yaratık...



Yola devam...

Ya sunun karizmasına bakın... zaten yolda kızlar benden cok Mavi Bulut'a bakıyorlar :)
Menemen'e dogru yol alırken bir kaza... arabanın halinden can acıtıcı sonuclar dogurdugunu anlamışsınızdır.Tam bilmiyorum ama ambülans falan vardı... cok üzücü...

Yaklaşık 10 km sonra bir yangın yeni başlamış... Hemen 177 nolu ihbar hattını arıyorum.İtfaiyeci abile yoldaymış.




Menemen'de sanayi olmasından dolayı trafik cok sıkışık.Gördügünüz gibi ilerde bir köprü var ve nasıl gececcegimi düşünün...

2. Ana Jet Üs Komutanlığı...


Ve İzmir...

Cok dinlendirici bir kare olsa gerek... ben cok sevdim.








Bostanlı iskelesinden karsıya geciyorum.Çünkü küçük İstanbul sanki sok kalabalık görünüyor merkez...











BU arkadası tanırsınız Dolunay... Cadırımın tam karsısından cıkıyor,adaları sıyırarak...


Turumda bana İzmir'den Bodrum'a kadar eşlik edecek olan arkadasım Özgü'nün bir kısmı :)


Olay bu kadar... Gece dolunayın cıktıgı yerden Günes doguyor,çıplak... Sabah dalga seslerinin sizi uyandırdıgını ve çadırınızdan cıkarken gördügünüz ilk manzaranın bu olduguna inanabiliyor musunuz... ben hala ordayım... cok güzel cok.







Yüzümden anlaşılıyordur,mutluluk,huzur ve manzaranın bütün hücrelerimde uyandırdıgı keyif..


Mavi Bulut'a Özgünün eşyalarınıda yükledim... Allah bilir neler diyo Mavi Bulut bana :)










İşte Özgü... İşte ben... İşte İzmir :)

Yolculuk süper geciyor,güle oynaya...


Cadırlar kuruluyor ve corba yapıyoruz (Ezogelin...)
Müzik hiç eksik olmamalı hayatımda...




Sabah yine yollardayız...

O kadar neşeli geciyor ki... anlatamam... Tripot hoparlörümü Mavi Bulut'a bagladım actık 'Abe dana dana dana... Esmer dana , sarışuuun dana... Oyna bana dana, istiyorum ana.. al o kızı bana... )


Kuşadasına dogru giderken bir manzara... Harika... zor tuttum kendimi o serin sulara atmamak için.



yorulduk...
Soyunduk :)
Ama yılmadık :) :) :) heh heeeh
Kuşadasına varmadan son manzara... kocaman bir beton... mavinin ortasında,can acıtıcı...

4 yorum:

Unknown dedi ki...

Good good good......

Feyyaz Alaçam dedi ki...

Thank you...

mhmmd dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
mhmmd dedi ki...

niye tutmuşun kendini atlasaydın 2 dakka :)