16 Ağustos 2008 Cumartesi

Marmaris____

Marmaris'in Datça ilçesindeyim..


Çok hoş renkli renkli müzikler yapan bir grup...


Datça'nın o sakin huzurlu gecelerinden biri...


Bu seker teyze kim biliyor musunuz? Levent abinin annesi Hülya teyze... LEvent Yüksel...
Çok Mütevazı cok sıcakkanlı Hülya teyzeyle tanışmak cok mutlu etti beni... 2 saat kadar sohbet ettik... harikaydı.Eşi benzeri olmayan harika takılar yapıyor güzel Datça'da...


Biraz takılara meraklı oldugum için tanışıyoruz bu abiyle... 3 takı alıyorum neredeyse bedavaya veriyor... Ve biliyor musunuz? bu abi de Müjdat Gezen tiyatrosundan... yaaa...
Tiyatrocu abinin tezgahının hemen yanında küçük resimler yapan bir tane daha abi var o da ressam oldugunu söyleyince elim ayagım titremeye basladı.Sanatcılar saygı duyulacak insanlardır benim için... fotograf cektirmeyi sevmedigi için onun yaptıgı birkaç resmi çektim bende...

Daha bitmedi... 100m ileride Kumpir satan abi Blues sanatcısı,bahcesinde kaldıgım Cem baba isimli kocaman yürekli amcanın oglu Özgür abi de İstanbul'da klasik müzikle ugrasıyor bir enstrumantel calıyor orkestrada...

daha ne diyim nabzım 90 falan olmuştur herhalde... anlatamam duygularımı cok büyük...


Burasıda Eski Datça.Daracık sokakları var...



Su ismin tatlılıgına baklın...

Datça'dan ayrılıp Marmaris'e dogru gidiyorum...





Bu mudur? Budur...

Yolda karsıma yaban domuz ailesi cıkıyor ilginc oldugu kadarda güzel bir his...

Sol tarafta görgügünüz deniz EGE sag tarafta gördügünüz deniz AKDENİZ... ve siz ortasından geciyorsunuz...



Burası Marmaris...



VE Marmaristen son foto... mutluyum dimi :)




Hiç yorum yok: