17 Temmuz 2008 Perşembe

Çanakkale___

Çanakkale'ye giriyorum...


KOru Dağı...

Güzel bir iniş güzel bir manzara...


Hani şarkısı varya Evreşe yolları dar... diye güzergahımda olmasada yolları dar mı aceba diye bakmak için ögle molasını Evreşe'de vermeye karar veriyorum,giriyorum o dar yollara...


Yogurtlu kızartma ve Prinç pilavı yiyorum... harika...



Evresenin ayranı meşurmuş... 2 ayran içiyorum... süper


Evet 1995 km'de ilk lastigimi patlatıyorum... Mavi Bulutu cevirmişken bide jant ayarı cekiyorum... Moralim bozulmuştu bi türlü lastigi patlatamamıştım, rahatladım... :)


İşte yollar






Biraz dar :)


İki Evreşeli Çocuk peşiöme takılıyorlar yol ayrımına kadar...


Evreşe'dEN bi çıkıyorum o da ne kocaman kuşlar...


Beni görünce kaçıyor tabi,insandan cok herseye benziyorum :)


Yel degirmenleri...





Gelibolu' da bir benzinlikte konaklıyorum...



Ve tur boyunca ilk kez moralim bozuluyor yüzüm düşüyor... çünkü bu can acıtıcı manzarayı görmek zorunda kalıyorum km lerce... Heryer yanmış... yeşil yerini siyaha bırakmış.Bu manzaraya sebep olan kimse azıma geleni sayıp sövüyorum... canım gercekten sıkılıyor,cok hemde cok...









Eceabata girerken sahte bir gülümseme yangın manzarasından sonra :(


Bi abi Mavi Bulut'u inceliyor... bende onu... :)



Vapurdayım...




Vapur yolculugu bitti... artık Çanakkale'deyim...



Çanakkale İçinde Aynalı Çarsı...




Truva Atı...


Çanakkale'nin SAglıklı Polisleri...
Akşam otelde dinlenip ertesi gün öglen yola koyuluyorum... derken lastigimin patladıgını farkediyorum ve Bianchi yetkili servisi Murat Abi'nin dükkanını tarif ediyorlar... Cok yardımcı oluyor Murat Abi,bir de kart veriyor Bianchi yetkili servislerinde bakım yaptırabilmem için.Bi soda ısmarlayıp yol hakkında bilgi veriyor ve ugurluyor beni...
Mutlukalın...








8 yorum:

cannksk dedi ki...

iyi yolculuklar , çok güzel valla kıskandım seni

ywz dedi ki...

:) aynen bende.
iyi yolculuklar. muazzam bir iş yapıyorsun.

EmoLarSokaGı dedi ki...

Kimin yigeni :)

Feyyaz Alaçam dedi ki...

Eksik olmayın dostlar... sevgi bitmesin içinizde...

Okan Yüksel dedi ki...

Blogu okuyunca, buraya birşeyler yazmak istedim. İçimden şiddetle, vay bee.. demek geliyor. Yaptığınız büyük ve eminin zevkli birşey. Bu noktada öncelikle tebrik ediyorum.

www.okanyuksel.net adresinde blog yazıyorum. En kısa zamanda okurlarıma sizi ve blogunuzu paylaşacağım, blogunuz oldukça güzel. TAnıtılmayı fazlasıyla hak ediyor. Yolculukta, kazasız belasız, mutlu ve bol manzaralı günler dilerim. Saygı ve sevgiler..

Okan Yüksel - www.okanyuksel.net

chacha dedi ki...

kankam be harika olmus tur yakisir sana ben gelemedim ya ona yaniyorum resimler ise bi harika ee bi sonraki tur nereyeeeeeee yada baska bir tur veya gezi vs. yapacakmisin

chacha dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Feyyaz Alaçam dedi ki...

dostlar,hep dost kalanlar... ilginize tesekkür ederim.Varlıgınız beni onurlandırıyor.
sevgiyle kalın...

Sayın Okan Yüksel,
ilginize tesekkür ederim büyük incelik.Sitenize girip bi göz attım.İyi işler cıkrtıyosunuz.Ben monitör karsısında elimden geldigince az otururum.Bu nedenle yaznızı henüz gördüm.
Tekrar güzel yorumunuza ve destekleyici tavrınız için tesekkür ederim.Mutlukalın... Feyyaz Alaçam