10 Temmuz 2008 Perşembe

Sinop__

Sinop sınırına giriyoruz... manzaralar,buyrun...






Görünen yer Sinop'un küçük İlçesi Gerze.Burada konaklıyacagız...


Aksam yürüyüşü...




ERtesi sabah yola düşüyoruz...






Öglene dogru Sinop'a giriyoruz...
Ferhan Şensoy' un Pardon filiminde rol alan eski Sinop Cezaevi gardiyanı Pala abi...




Tarihi Sinop Cezaevi'ni gezelim diyoruz... Ve ürpermeye başlıyoruz.































Parmaklıklar Ardında dizisinin seti










GErckten kendimi kötü hissetmeye başlıyorum.KAfes içine girmek,o güzelim dogadan...










Evet sonunda mavi...
Çadırlarımızı bu manzara eşliginde kurup yatıyoruz...


Sabah bir süpriz bekliyor beni...
Yoldaşım Furkan, rampaların zorladıgını söylüyor ve daha fazla bana eşlik edemeyecegini acıklayıp Sinop'tan kayseri otobüsüne bineyim diyor...










Sinop otogarında vedalasıyoruz.Ona minnettarım yaklaşık 12 gün bana eşlik edip bir macerayı bölüştügü için... Sonkez selamlaşıp gökyüzünün yagmur bulutlarıyla kararması ile birlikte tek başıma düşüyorum yollara...


Yagmur hızlanıyor,bir poşet operasyonu... devam...








Rampalar rampalar, sarkı söyleye söyleye cıkıyorum rampaları...














Sinop'un Ayancık ilçesine varıyorum... saatler sonra


Ölü bir yunus... martılar üşüşüyor başına...

Bir tavsiyeyle Kuğu Yalısı Tatil Köyü'nün sahibi Ömer beyi buluyorum.Çadır kurmak için yer rica ediyorum.O benim için oda hazırlatıyor :) odamın manzarası...






2 güzel gün gecirdigim Kugu Yalısı Tatil Köyü... eşsiz manzara ve kalite iç içe... mutlaka yolunuzu düşürün.Ömer bey ve çalışan arkadaslar SErkan'la Ugurcan cok samimi,içten ve doga sever insanlar.Krallar gibi müsafir ediyorlar beni.Gercekten cok güzel anları paylaştık hep beraber...

Serkan ve Ugurcan benim için Ayancık manzaralı bir tepede mangal partisi veriyorlar.Bu arada Mustafa ve Deniz'le de tanıştırıyorlar beni... Cok tatlı bir sohbete oturuyoruz...

Ayrılık vakti.Hersey için cok tesekkür ederim onlara.Serkan'ın annesi KUgu Yalısı Tatil Köyünün baş aşcısı.Bir yeşil fasülye yaptı ki... harika... o küçük ama tatlı ilçede HEp huzur içinde mutlu yasasınlar diyip yoluma devam ediyorum...

Rampalar başlıyor...





Karadeniz Kadını...


Bu yolda bir tilki arkadasla karsılasıyorum durup bakıyor bakıyor sonra arkasını dönüp kaçıyor benen.Cok tatlıydı bi görseniz...




BU manzaraları görünce fotograf cekmekten ilerleyemiyorum... hmm...












Rakım 580 metreyi gösteriyor ve hala tırmanmaya devam ediyorum ama o kadar mutluyum ki anlatamam.Sebnem Ferah'ın Okyanus parcasını dnliyorum.BU manzara sana yeticekse yetsin benim o sularda yüzmem gerek... diyor :)




EVet yaklaşık 300 fotodan 100 tanesini koyabiliyorum... Kastamonu ben geliyorum :)








































Hiç yorum yok: