17 Temmuz 2008 Perşembe

Tekirdağ__

Sonunda atıyorum kendimi Tekirdağ'a


Sagda bir at arabası görüyorsunuz tam iki yolun ortasından gidiyor...




Abe Yol dümdüz...


Heryer Ayçiçegi... cok güzeller...

Gün batımında Tekirdağ'ın merkezine giriyorum...


Tekirdağ köftesi yiycem diye yolumu kaybediyorum aksam aksam.Bir otel,alt katı restorant Ali'nin yeri... Bana diyorlar ki ' dostum sen bu gece bizim otoparka kur cadırını zaten saat 22,00 olmuş... bende kabul ediyorum bu teklifi kuruyorum cadırı...


Sabah açık büfe kahvaltı yapmazmısın diyorlar... Yapmaz mıyım? :)


yola devam ediyorum... asfaltın ortasından ayçiçegi çıkmış garipsiyorum :)







Tek yemek yenilicek yer var yolumun üstünde,tek yemek te Satır Köfte... 3 hayvanın etlerinin karışımından yapılıyor... cok lezzetli







Yaşasın İstanbul 169 km geride artık oksijeni hissediyor hücrelerim...

Günbatımına dogru Malkaraya geliyorum. Bi soda almak için markete ugruyorum Abe nerden gelip nereye gidiyon beaa,zenciye dönmüşsün sürülürmü pisiklet bu sıcakta beaa müdür... diyor bi trakyalı abim... :)


Gün batımıyla Tekirdağ'a veda ediyorum...




1 yorum:

mehmetgundogan2003@hotmail.com dedi ki...

HELAN OLSUN ÇOK GÜZEL YAPMIŞSIN
HEP YAPMAK İSTEDİĞİM BİR TUR DU FAKAT BEN YAPAMADIM , ÇOK KISA TURLAR 3 4 SAATLIK TURLAR YAPTIM HEP ÖZENDİM SANA VALLA DOSTUM
GERÇEKTEN ÇOK GÜZEL YERLERİ GÜZEL ÇEKMİŞSİN.