10 Temmuz 2008 Perşembe

Kastamonu___

Kastamonu sınırına giriyorum



Önce Abana (cok güzel turistlik bir sahil kenti)


Akşama İnebolu'ya varıyorum...

Bir Petrol Ofisinde konaklıyorum,daha dogrusu bir tankerin yanında.BU arada 6 - 7 tane yavru köpegin sınırlarına girmiş bulunuyorum :)

Zaten gece ayagımı kemirmeye calıştı birkaçı,sabah bi bakıyorum sırtlarını vermişler benim cadıra keyif yapıyorlar.Gözümü ilk açtıgımda bu tatlı yaratıkları görmekmutluluk veriyor bana... gülümseyerek uyanıyorum :)



İşte cadırım,rezilligim ve o rezilligin içindeki mutlulugum...




Bu 2 abiyle Ayancık'ta tanışmıştık.Bol sohbet ettik.Sohbet bitmemişti ama zaman bitmişti.Tesadüf sabah İnebolu'da karsılastık.


Korkutucu...
Özlüc köyünde bir kahvede sabah kahvaltım :) tek kelimeyle harika...



Rampa...

Karadeniz Kadınları... Şasırtıyorlar beni soruyorum.Neden bu kadar calışkan karadeniz kadını? Cevap veriyorlar; Calışmayana ekmek yok...

Yağmur bastırıyor Karadenize... Belli benide katıcak büyüsüne...



Yolda bir sıgınak buluyorum.Bir poşetleme operasyonu...



Yagmur yagıyor yagmur da başıma dane dane... :)






Halen mutluyum :)








Yoldaki nedir???

Eşşek :) :)

Gidiyor... varmı plakasını alan :)





1300 km de ilk problem... 30 dk lık bir zaman kaybı.Yagmur için kullandıgım cöp poşetleri jant göbegime dolanıyor...



O gece bir şantiyeye tanrımisafiri oluyorum... Sabah güzel bir kahvaltı ve dışarı cıkar cıkmaz ilk manzaram...
Güle güle Kastamonu, merhaba Bartın...






Hiç yorum yok: