17 Temmuz 2008 Perşembe

Düzce - Sakarya

Düzce...



Sakarya... :)







Takılara takıntılı oldugum için :) dikkattimi bi dükkan cekiyor... Kızılderili KOlye yada küpe soruyorum,orginal bir kolye gösteriyor abi,anlatıyor hikayesini.Konu kızılderililerden acılıyor,hayranlıgımdan bahsediyorum... Kaynasıyoruz derken hemseri çıkıyoruz Musa abiyle,derken Levent abi ile de tanışıyoruz... Çay söylüyorlar,Levent abi dövmeci aynı zamanda... Diyorum ki söyle bir kızılderili dövmesi diyorum... hemen yapalım diyor,abi para çekeyim geleyim diyorum,tebessümle bizdensin dostum hediyemiz olsun diyor ve yapıyor dövmeyi...



Nasıl ama...



Yola koyuluyorum... güzel sohbetten sonra...










Günes batarken Sakarya'ya giriyorum... Rotadan sapmışım :) bide sakaryayı görüyorum biraz istiyerek biraz istemeyerek :)

Sabah erkenden İstanbul'a dogru düşüyorum yola...




Hiç yorum yok: