17 Temmuz 2008 Perşembe

İstanbul... İstanbul...

E-5 ten geldigim ve ezilmek istemedigim için... o canavar sürücülerden korkup girişte resim cekmiyorum.Pendik sahil yoluna atıyorum kendimi,oradan kadıköy iskelesine... ordan vapurla Eminönü'ne...






Kızkulesi...





Haşim abi ve Fatih beni yaklaşık 2,5 saat bekliyorlar.İyilik yapmak için... Yemek yiyoruz (Kokareç :) )
İstanbul'lu yardım sever bisikletçi dostlarım Haşim abi ve Fatih'e teşekkürlerimi sunuyorum ve devam ediyorum yoluma,onlar çogu kişinin yapmayacagı seyi yaptılar... tanımadıgın bir adamı 2,5 saat bekleyip sonra gülen bir yüzle karsılamak...

Koca sehirden kurtulma cabasıyla Sakarya- İzmit ve İstanbul Büyükçekmece'ye kadar pedallamışım önceki gün tam 206 km yaklaşık 12 saat... kendi rekorum.Ama gercekten İstanbul'la bir daha karsılasmak istemiyorum.Havada sanki insanların nefesini soluyorsunuz... Nerde benim Ordu'm ,Artvin'im , Rize'm




Silivri'ye geliyorum öglene...


İstanbul'dan son foto, Vazgecilmezim, Barbunya Pilaki... :D


1 yorum:

Unknown dedi ki...

Onceliikle merhaba, turunuzu takdir ediyorum. Eger bir aksilik cikmazsa 2014 yazinda ben de2100 km'lik Kocael-Baku turu yapmayi planliyorum. Ama acikcasi blog yazilariniz cok yoksun kalmis, ilk yazi guzel, 2ci ve 3cude de rotanizi goruyoruz ama sonrakiler hep resim, sadece surda kaldik, burayi gectik ve sunu yedik var. Bence yazilarinizi biraz daha dolu yazarsaniz insanlar blogunuzu daha merakli okur ve bu onlardaki bisiklet turu tutkusunu daha cok tetikler. Basarilar :)