10 Temmuz 2008 Perşembe

Bartın___

Macera kaldıgı yerden devam ediyor...




Hangai hangai hangeyaa... eyyyiaaaah :)
Doganın güzelliklerine bir örnek :)


BUraya bayılıyorum... Sakallı diye bir yerleşim birimi harika...





Yangın oldugunu sanıyorum.Tam 177 yi aramayı düşünürken yoldan gecen genclere soruyorum bu duman nedir diye.Çöp yakıyorlar deyince tüm huzurum kaçıyor.Bir insan olarak utanıyorum kendimden.Mahcup oluyorum dogaya karsı...


Aşagıda görünen yer Bartın'ın bir yazlık ilçesi Cide...

Hayatımda ilk kez böyle bir manzarayla karsılasıyorum... :)






karı koca 1 cift Amerikalı 1 çift İSpanyol bisiklet severle karsılasıyorum... Beni ve yükümü görünce cok sasırıyorlar... bir Türk oldugumu söyleyince yarı ingilizcemle... şoka ugruyorlar.Sinop'dan Kapadokya'ya iniceklermiş bana rampa varmı diye soruyorlar Sinop'a kadar... bende onları korkutmamak için 1-2 tane diyorum ve uzaklaşıyorum...

Artık BArtın ili içerisindeyim...

Bir petrol ofisinin terasına cadır kuruyorum Kurucaşile denilen yerleşim biriminde.Bu da oradan küçük bir huzur karesi...

Sabah yola düşüyorum.Bu sefer bir italyan Marucca... yarı italyanca yarı ingilizce konuşuuyor ben yarı ingilizce yarı türkce anlaşıyoruz.Ermenistana gecicekmiş... by diyip ayrılıyoruz...





Enteresan bir çeşme...

En sevdigim tabela Rampa VAr bisikleti eline al... :)

Aşagıda Amasra'yı görüyorsunuz...







Amasraya ugramadan devam ediyorum.Çünkü hava kararmakta ve Amasra'yı 1 gün degil 1 hafta gezmek gerekir co kgüzel görünüyor,namıda cok...

Bartın Merkezdeyim...
Bir akarsu var ismi lazım degil... degişik bir hava katıyor şehire...




Evler harika,eski yapı... Cok hoşuma gidiyor...

Ve sürüyorum Zonguldak'a dogru...






3 yorum:

Zeyno40 dedi ki...

Çok güzel tur yapmışsınız. Ancak Cide, Bartın'ın değil, Kastamonu'nun ilçesidir.

Zeyno40 dedi ki...

Çok güzel tur yapmışsınız. Ancak Cide, Bartın'ın değil, Kastamonu'nun ilçesidir.

Kıyısız dedi ki...

İlginize teşekkür ederim.Beni ve turlarımı yeni internet sitemden takip edebilirsiniz.
www.feyyazalacam.com