10 Temmuz 2008 Perşembe

Samsun_

Samsun'lu pide ustası Mümin Usta ile cekildigimiz bu fotoyla başlıyorum.Gercekten harika pideler yapıyor... Yolunuz Samsun'a düşerse Evim pide salonuna ugramanızda fayda var :)





Gün batımına dogru atımızı sürüyoruz hafif egimli ama uzun bir rampaya...


Manzaralar için yorumu size bırakıyorum...


O gece Bafra'da bir Opet istasyonunda konaklıyoruz.Çok yardımcı oluyorlar...


Alaçam İlçesine yaklaşırken dikkatimi cekiyor bu kare soruyorum 'bunlar tütün... kurutuyoruz' diyor oradaki abi.








Yola devam...


Yakakent'de bir kahvede dinleniyoruz.




Ve Alaçam'dayız... Soyadım Alaçam oldugu için bi arastırma yapıyorum.Sonuç olarak Karaman yörüklerinin yani atalarımın bir kısmının Samsun'a bir kısmının Mersin-Adana tarafına göc ettiklerini ögreniyorum.İlginç geliyor insana.

Turumun amacına acıklık getirmek amacıyla bir yazı hazırlıyorum...






Manzaralara devam...












Rampalar... rampalar.Rakım bir 100m oluyor bir 500m...










Samsun'dan son fotograf... Sinop'a geciyoruz...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

selam kardes ben erkan sinoplu bu gezın benı mem nun ettı bır sınoplu olarak orda
olsam senı agırlardım ama askerdeyım yıne beklerım sınop a
gezılecek gorulecek yerlerı cok daha adres erkancaterpil@hotmail.co